måndag 2 mars 2015

Februaris In och Ut

In och Utlista

Som så många andra bloggare tänkte jag försöka mej på att skriva
en lista för månadens in och ut saker.
 
 
Tänkte att det kunde inspirera mej att rensa ut onödigheter
och få koll på vad som kommer in i mitt hem.
Tanken är att fler saker ska ut än in.

 

FEBRUARI

UT
  1. Gamla mediciner
  2. En julgransfot
  3. Skrivbordsunderlägg med barnsligt motiv
  4. En påse kläder (skänkta)
  5. Trasigt strykjärn (elsoppor)
  6. Elskrot (elsoppor) 
IN
  1. Gardiner (från grannen)
  2. Färg till badrummet (30% rabatt)
  3. Våtrumsspackel
  4. En mindre långpanna (från mamma)
  5. Svart tavelram
  6. 2 genomskinliga plastlådor (för medicin och förband)
  7. Alla hjärtans dag present till barnen (varsin pysselsats för att göra en uggla)
  8. Nya självläkande människan av Sanna Ehdin

Ja, nu verkar det ju ha blivit mer saker in än ut den här månaden.
Vissa saker vet jag redan nu kommer att försvinna nästa månad,
för jag har redan gett bort dom.
Eftersom jag bestämde mej bara för ett par dagar sedan
att skriva en sån här lista kan det hända att jag glömt
att skriva upp saker både på in och utlistan.

Månadens viktiga händelser

  • Pratat med storchefen I om vad som ska hända när jag börjar arbeta 75%
  • Sökt 6 nya jobb
  • Varit på en arbetsintervju
  • Varit på halvdags kurs med jobbet
  • Kursen Hjärtslaget, att andas rätt
  • Alla hjärtans dag
  • Fettisdagen
  • Varit på bio med barnen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad om du skriver ett ord eller två